Friday, February 6, 2009

Lista ja kauniita asuja

Tein tämän feisbuukissa, niin voin aivan hyvin laittaa sen tännekin. Siis tämän saman kaikilla kiertäneen 25:n asian lista.

1. Olen neljästä sisaruksesta nuorin.
2. Olen asunut Oulun lisäksi Pirttikoskella, Helsingissä, Pariisissa ja Tampereella.
3. Olen esiintynyt Kari Peitsamon vaalitilaisuudessa.
4. Kari Peitsamo on ollut minun ja ystäväni tupareissani, joissa oli 9 ihmistä.
5. Vihaan Hesburgerin kasvishampurilaista.
6. Parhaita irtokaramelleja ovat king kongit, liitulakut, lakurullat, kaikki kirpeät, siniset turkinpippurit ja hedelmälätkäliigat.
7. Saatan luuhata karkkivalmistajien ja ulkomaisten ravintoloiden nettisivuilla. Ei ihme, että oon niin läski.
8. Lasken joka aamu monta tuntia olen nukkunut ja ahdistun, jos tunteja on liian vähän (>7,5h).
9. Olen lentänyt yksin Oulusta Helsinkiin 7-vuotiaana kolmen tunnin varoitusajalla.
10. Omistan 5 matkalaukkua.
11. Olen lapsena hakenut Tenavatähteen Hanna Ekolan Vieläkö on villihevosia -kappaleella. En päässyt.
12. Soitin lapsena tenavatähti Tuomas Iso-Aholalle, joka lauloi minulle puhelimessa Lännen lokarin.
13. Minulla oli pienenä Saara Halliwuudiin -purnukka, johon keräsin kolikoita.
14. Kalle Ahola on polvistunut eteeni, jotta ylettyisin levittämään hänen kasvoilleen puuteria.
15. Olen voittanut arpajaisissa ison pehmo pandakarhun, mariskoolin ja valokuva-albumin.
16. Olen voittanut sisarustenvälisen kokkauskilpailun.
17. Sain ala-asteella pesäpallon silmään. Rillit meni rikki.
18. Olen uimamaisteri.
19. Juon teetä.
20. Olen allerginen siiderille.
21. Maiskutan unissani.
22. Ostin 1:tä opintolainasta Frendien kaikki tuotantokaudet. Boksi maksoi 300 euroa.
23. Omistan ajokortin, joka ei ole voimassa.
24. Pääsin inssin läpi 3:lla kerralla.
25. Kolmannella sain luokan parhaan numeron matikankokeesta.10-

Töissä on tylsää ja väsyttävää, varsinkin kun jouduin kahdeksan päivän iltavuoroputkeen. Eilen ja tänään olisi ollut vapaata, mutta kanssamoderoija sairastui, eikä hänen tilalleen saatu ketään. Siispä 5,5 vuoroa takana ja 2,5 vuoroa edessä.
Tein juttua Norjan saamelaisesta vaatesuunnittelijasta Ilja Maggasta, joka oli Oulussa puhumassa saamelaisten kansallispäivän seminaarissa. Hänen asunsa olivat kauniita!

No comments: