Monday, November 17, 2008

Meemi

Tässäpä meemi, jonka varmaan kaikki muut, paitsi minä, ovat jo tehneet. Mutta koska kukaan ei pyytänyt ja Duussi sanoi, että voi, niin nappasin tämän sieltä ja listasin. Här finns.

Tehtävänanto: Paljastan viisi omituista tapaani.
Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä,
jotka haastan tekemään saman perästä.
Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä.
Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun
ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa
haasteesta ja tästä merkinnästä.

1. Lasken joka aamu kuinka monta tuntia olen nukkunut.
Tämä on jäänne siitä, kun vaivanani oli heräily/unettomuus. Olin jotenkin paniikissa, että saanko koskaan enää nukuttua ja olin aina hyvilläni, kun plakkariin tuli pitkät yöunet. Nykyään arkisin huidellaan 6,5-8 tunnin unilla, viikonloppuisin 4-10 tunnilla. Siksi niin suuri skaala, koska jos olen kovasti juhlimassa, herään aina hirvittävän aikaisin, muuten tulee nukuttua piiiiiiitkään.

2. En tykkää alushousuista.
Aina kun pääsen kotiin töistä tai viikonloppuisin, kun on pitkiä aamuja, pidän ylläni lököhousuja -ilman alupöksyjä-. Jostain syystä rentoon olemiseen ja kotoiluun ei kuulu alushousut. En kyllä ole kertonut tätä oikein kenellekään, mutta epäilen, että esim. tyyppi on saanut asiasta vihiä. Kaverit varmaan järkyttyis jos tietäis.

3. Päässä soi biisi.
Jos olen vain ja yht'äkkiä mieleeni pulpahtaa laulu, on se joka kerta Lesley Goren It's my party. Minulla ei ole aavistustakaan mistä tuo on tullut ja miksi. Enkä osaa siitä muuta kuin kertosäkeen, mutta niin se vaan on aivonmutkaan joskus iskostunut, eikä irtoa sieltä. Hopeasijalla on Crash Test Dummiesin Mmm Mmm Mmm. Älkää kysykö miksi. Ei ne ole musta edes hyviä biisejä.



4. Saan kieleni kimuralle
Geeneistä kai se sekin johtuu. Mutta ruttuun menee ja kunnolla. Perheemme neljästä lapsesta kaksi saa, minä ja vanhempi isoveljeni.

5. Tykkään makeasta suolaisella
Saatan aivan helposti dippailla karkkeja, jos karkkeja ja dippejä on yhtäaikaa tarjolla. Kuten vaikka juhlissa monesti on. Tai kotona leffiltana, ku on karkkei ja porkkanoit ja dippii. Nam! Suolaista ja makeaa yhtäaikaa. Kätsyä!

Jos muka löytyy joku toinenkin joka ei ole tehnyt, be my guest.

1 comment:

Anna Vee said...

Elämänmakuinen blogi sinulla; siirtyy meikäläisen seurantalistalle! Niin, ja minäkin saan kielen kiemuralle! :D