Monday, March 15, 2010

Musiikkia

Maaliskuusta tuli näköjään keikkakuukausi. Kuu on vasta puolessa välissä, ja olen käynyt useammalla keikalla kuin pitkään aikaan. Matalat Majat, PMMP, Manna ja Chisu. Kaksi viimeisintä viime viikonlopun aikana.
Molemmat olivat upeita. Molemmat olivat kauniita. Molempien ääni kulki selkäpiitä pitkin ja nosti karvat pystyyn. Aikamoista!

Launtaina käytiin Tyypin ja ystävän kanssa katsomassa mainio dokkari Freetime Machos. Kun ei antanut hetkittäin semi-rasittavuuteen nousevan äijäjunttiuden haitata, oli oululaisen Suomen paskimman rugby-joukkueen seuraaminen hulvatonta.
Niin ja lauantaina tapasin jo toistamiseen Elsa-neidin. Ja tällä kerralla olin jopa niin cool, etten koko ajan hehkuttanut, kuinka ihana Elsa on.

Tyypillä oli hiihtoloma, joten poikkeuksellisesti elettiin samassa kaupungissa reilu viikko. Se johti lauantaiyönä pitkään keskusteluun. Tuntui hyvältä puhua asioista, joita itsekseen pyörittelee ja pähkäilee. Puhumisen voimaa ei käy aliarvioiminen.

Note to self: keikoille korkkarit, jos et halua:
a.) kipeää niskaa ja pohkeita varvistelusta
b.) tuijotella edessä olevia selkiä 3/4 keikasta

Loppuun vielä suokkari.
Oi, jos tämä olisi julkaistu vuosituhannen alussa, olisi tämä ollut voimabiisien voimabiisi!




3 comments:

Elsa said...

se on parempi lopettaa se fanitus heti :D Määki tosiaan kävin kattoon sen leffan, tykkäsin kovasti.

Tajusin jotenkin vasta nyt, et sulla tosiaankin on blogi. oon ollut niin huuhaamaassa, etten oo ees lukenu ketään aikoihin. nyt voiskin illan lukia sua ja varo vaan: meikä hyökkää sun kimppuun seuraavaksi :D

elefanttinainen said...

Chisuun oon kyllä itekki lämmenny ihan vasta. Se jopa soi meillä Radio Suomessa! On vissiin tullu vanhaksi ko aikuisten kanavalla soi semmonen musiikki mistä itekki tykkää. Huh.

Kysyin jo Elsalta ja kysyn sultakin, että saanko linkittää blogisi minun blogiin?

Nuori Nainen said...

Selvä Elsa, yritän olla vaan siististi cool :)

Elefanttinainen linkitä vaan. Oon huomannutkin, että Chisu soi teillä, ja olin aivan yllättynyt.